Billboardowa zachęta do czytania Pisma Świętego

RADIO WATYKAŃSKIE |

publikacja 02.11.2015 08:05

Inicjatywa ma przekonać młodych, że Pismo Święte jest aktualne.

Billboardowa zachęta do czytania Pisma Świętego Na ulicach Wrocławia pojawiła się kampania zachęcająca do czytania Pisma Świętego Łukasz Sianożęcki /Foto Gość

Na ulicach Wrocławia pojawiła się kampania zachęcająca do czytania Pisma Świętego. Zawróceni.pl to pomysł Fundacji „Vide et Crede”. Na wielkoformatowych plakatach pojawili się m.in. bracia Paweł i Łukasz Golcowie, Arkadiusz Zbozień i Anna Musiał – każdy w ręku trzyma Biblię.

 „Inicjatywa ma przekonać młodych, że Pismo Święte jest aktualne – mówi asystent kościelny Fundacji „Vide et Crede”. – Jeżeli weźmiemy księgi mądrościowe Pisma Świętego: Przysłów, Hioba, Mądrości, Syracha, zwrócimy uwagę na słowa, które zostały stworzone przez Ducha Świętego oraz tych, którzy pisali je 2,5 tysiąca czy 3 tysiące lat temu, i przeniesiemy na grunt dzisiejszy, to wtedy okaże się, że są one dzisiaj genialne. To czego nam potrzeba więcej?” – dodał ks. Piotr Wiśnowski. 

Częścią kampanii są też krótkie filmy reklamowe z udziałem gwiazd. Pierwsze produkcje pojawiły się już w internecie.

ZAWRÓCENI + AGNIESZKA MUSIAŁ
VIDE et CREDE